onsdag 17. desember 2014

#BØTEFONDSTAFETT - Status og bilder

Her postes statuser på innsamlingen og bilder av en rekke ytterst kjekke kvinner og menn som står opp for sjauera sin kamp. Jeg er bare et vanlig menneske og derfor klarer jeg ikke legge til flere bilder enn det jeg ser på Facebook, derfor er ikke alle på plass. Det må vi gjøre noe med!

Ber om at de som ikke finner et bilde de veit burde være her går inn på facebookveggen min og poster det der slik at jeg kan legge det til. Jo flere bilder jo bedre! Endel klubber med mer har også postet statuser uten bilde. Har noen av de her, hjelp meg med å finne flere.

Oppfordrer alle til å stille opp og vise solidaritet. Slik gjør dere det:

1. Gi ditt bidrag på 1207.16.33827
2. Finn en sprittusj eller printer, og skriv din hilsen.
3. Ta bilde av deg sjøl med lappen og post det på Facebook.

Mer info: http://andersevenstuen.blogspot.no/2014/12/btefondstafett-fra-7-desember-2014.html

Anders Evenstuen
Status etter første uke. Fantastisk bra.


Stafettens Hall of Fame









Vi har også et fantastisk bidrag fra BYM-Fagforbundet på 20 000,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar